biegowki
Moderatorzy: Borowice.pl, Gawe, Cieslak
-
- Odznaka Duża Srebrna
- Posty: 308
- Rejestracja: pt paź 08, 2010 1:58 pm
- Lokalizacja: Przesieka
-
- Odznaka Duża Srebrna
- Posty: 308
- Rejestracja: pt paź 08, 2010 1:58 pm
- Lokalizacja: Przesieka
Na razie plany są takie:
Z Jeleniej do Jakuszyc planowane są trzy pociągi (w Szklarskiej Górnej przesiadka na szynobus)
- 07:10 /przyj. 08:32
- 13:28 /przyj. 14:52
- 11:58 /przyj. 13:20
(np. pociąg poranny z przystanków posrednich odjeżdża o:
Jelenia Góra Zach. 07:15
Jelenia Góra Ciepl. 07:21
Jelenia Góra Orle 07:24
Jelenia Góra Sobies. 07:27
Piechowice Dolne 07:31
Piechowice 07:34
Szklarska Poręba Dol 07:59
Szklarska Poręba r. 08:09
Szklarska Poręba G. 08:14
Połączenia powrotne planuje się o godzinach:
- 09:08 /przyj. 10:30
- 14:20 /przyj. 16:54
- 20:07 /przyj. 21:28
Rzeczywiscie wydaje się, że pociąg po 14.tej może być trochę za wczesnie, a po 20tej nieco za póno... Miałem nadzieję,że szynobus będzie jedził częsciej chociaż na trasie Jakuszyce-Szklarska, ale wszystko wskazuje na to, że raczej nic z tego.
Z Jeleniej do Jakuszyc planowane są trzy pociągi (w Szklarskiej Górnej przesiadka na szynobus)
- 07:10 /przyj. 08:32
- 13:28 /przyj. 14:52
- 11:58 /przyj. 13:20
(np. pociąg poranny z przystanków posrednich odjeżdża o:
Jelenia Góra Zach. 07:15
Jelenia Góra Ciepl. 07:21
Jelenia Góra Orle 07:24
Jelenia Góra Sobies. 07:27
Piechowice Dolne 07:31
Piechowice 07:34
Szklarska Poręba Dol 07:59
Szklarska Poręba r. 08:09
Szklarska Poręba G. 08:14
Połączenia powrotne planuje się o godzinach:
- 09:08 /przyj. 10:30
- 14:20 /przyj. 16:54
- 20:07 /przyj. 21:28
Rzeczywiscie wydaje się, że pociąg po 14.tej może być trochę za wczesnie, a po 20tej nieco za póno... Miałem nadzieję,że szynobus będzie jedził częsciej chociaż na trasie Jakuszyce-Szklarska, ale wszystko wskazuje na to, że raczej nic z tego.
Jest już nowy rozkład
Szklarska Poręba Górna - Jakuszyce
8.19-8.32
13.07-13.20
14.38-14.52
19.05-19.18
i powrotne
9.08-9.21
14.20-14.33
15.32-15.46
20.07.-20.20
Brakuje kursu ok. 10. Po 8 to dla częsci osób za wczesnie /jakos do Szklarskiej trzeba dotrzeć/, a 13 to za póno. Dalej dużym zainteresowaniem będzie się cieszył kurs PKS o 9.50.
Szklarska Poręba Górna - Jakuszyce
8.19-8.32
13.07-13.20
14.38-14.52
19.05-19.18
i powrotne
9.08-9.21
14.20-14.33
15.32-15.46
20.07.-20.20
Brakuje kursu ok. 10. Po 8 to dla częsci osób za wczesnie /jakos do Szklarskiej trzeba dotrzeć/, a 13 to za póno. Dalej dużym zainteresowaniem będzie się cieszył kurs PKS o 9.50.
-
- Odznaka Duża Srebrna
- Posty: 308
- Rejestracja: pt paź 08, 2010 1:58 pm
- Lokalizacja: Przesieka
Dla zainteresowanych podróżą z Cieplic lub Sobieszowa:
1.
Jelenia Góra 07:10
Jelenia Góra Zach. 07:15
Jelenia Góra Ciepl. 07:21
Jelenia Góra Orle 07:24
Jelenia Góra Sobies. 07:27
Piechowice Dolne 07:31
Piechowice 07:34
Szklarska Poręba Dol 07:59
Szklarska Poręba r. 08:09
Szklarska Poręba G. przyjazd 08:15 i dalej 08:19
Szklarska Poreba Hut 08:22
Jakuszyce 08:32
Czas jazdy: 1:22; kursuje codziennie
2.
Jelenia Góra 11:58
Jelenia Góra Zach. 12:03
Jelenia Góra Ciepl. 12:09
Jelenia Góra Orle 12:12
Jelenia Góra Sobies. 12:15
Piechowice Dolne 12:19
Piechowice 12:22
Szklarska Poręba Dol 12:47
Szklarska Poręba r. 12:57
Szklarska Poręba G. przyj. 13:02 i dalej 13:07
Szklarska Poreba Hut 13:10
Jakuszyce 13:20
Czas jazdy: 1:22; kursuje codziennie
3.
Jelenia Góra 13:28
Jelenia Góra Zach. 13:33
Jelenia Góra Ciepl. 13:39
Jelenia Góra Orle 13:42
Jelenia Góra Sobies. 13:45
Piechowice Dolne 13:49
Piechowice 13:52
Szklarska Poręba Dol 14:16
Szklarska Poręba r. 14:26
Szklarska Poręba G. przyj. 14:31 i dalej 14:38
Szklarska Poreba Hut 14:41
Jakuszyce 14:52
Czas jazdy: 1:24; Uwaga - to połączenie jest na rozkładzie, ale poza adnotacją "kursuje w okresie" nie mam jeszcze "okreslenia", jaki to "okres"
Pociąg ze Szklarskiej Grn. do Jakuszyc (14:38) kursuje codziennie.
Innych połączeń (z Jeleniej G.) do tej chwili nie ma na oficjalnym rozkładzie jazdy PKP.
Ze Szklarskiej do Jakuszyc jest jeszcze kurs:
Szklarska Poręba G. 19:05
Szklarska Poreba Hut 19:08
Jakuszyce 19:18
Gdyby jednak "się zwlec" rano, zjechać autem do Cieplic na 7:21, to można jeszcze dobudzać się w pociągu, wysiasć w Jakucji, wpiąć się w trasę przed 9:00 to w sumie do 14tej da się zmęczyć...
Wtedy powrotne połączenie wyglądaloby tak:
Jakuszyce 14:20
Szklarska Poreba Hut 14:30
Szklarska Poręba G. 14:33
17 minut na przesiadkę
Szklarska Poręba G. 15:50
Szklarska Poręba r. 15:55
Szklarska Poręba Dol 16:05
Piechowice 16:30
Piechowice Dolne 16:33
Jelenia Góra Sobies. 16:36
Jelenia Góra Orle 16:39
Jelenia Góra Ciepl. 16:43
Jelenia Góra Zach. 16:48
Jelenia Góra 16:54
W Przesiece przed 17tą na "obiadokolację"... Mimo wszystko brzmi to "w miarę" logicznie
1.
Jelenia Góra 07:10
Jelenia Góra Zach. 07:15
Jelenia Góra Ciepl. 07:21
Jelenia Góra Orle 07:24
Jelenia Góra Sobies. 07:27
Piechowice Dolne 07:31
Piechowice 07:34
Szklarska Poręba Dol 07:59
Szklarska Poręba r. 08:09
Szklarska Poręba G. przyjazd 08:15 i dalej 08:19
Szklarska Poreba Hut 08:22
Jakuszyce 08:32
Czas jazdy: 1:22; kursuje codziennie
2.
Jelenia Góra 11:58
Jelenia Góra Zach. 12:03
Jelenia Góra Ciepl. 12:09
Jelenia Góra Orle 12:12
Jelenia Góra Sobies. 12:15
Piechowice Dolne 12:19
Piechowice 12:22
Szklarska Poręba Dol 12:47
Szklarska Poręba r. 12:57
Szklarska Poręba G. przyj. 13:02 i dalej 13:07
Szklarska Poreba Hut 13:10
Jakuszyce 13:20
Czas jazdy: 1:22; kursuje codziennie
3.
Jelenia Góra 13:28
Jelenia Góra Zach. 13:33
Jelenia Góra Ciepl. 13:39
Jelenia Góra Orle 13:42
Jelenia Góra Sobies. 13:45
Piechowice Dolne 13:49
Piechowice 13:52
Szklarska Poręba Dol 14:16
Szklarska Poręba r. 14:26
Szklarska Poręba G. przyj. 14:31 i dalej 14:38
Szklarska Poreba Hut 14:41
Jakuszyce 14:52
Czas jazdy: 1:24; Uwaga - to połączenie jest na rozkładzie, ale poza adnotacją "kursuje w okresie" nie mam jeszcze "okreslenia", jaki to "okres"
Pociąg ze Szklarskiej Grn. do Jakuszyc (14:38) kursuje codziennie.
Innych połączeń (z Jeleniej G.) do tej chwili nie ma na oficjalnym rozkładzie jazdy PKP.
Ze Szklarskiej do Jakuszyc jest jeszcze kurs:
Szklarska Poręba G. 19:05
Szklarska Poreba Hut 19:08
Jakuszyce 19:18
Gdyby jednak "się zwlec" rano, zjechać autem do Cieplic na 7:21, to można jeszcze dobudzać się w pociągu, wysiasć w Jakucji, wpiąć się w trasę przed 9:00 to w sumie do 14tej da się zmęczyć...
Wtedy powrotne połączenie wyglądaloby tak:
Jakuszyce 14:20
Szklarska Poreba Hut 14:30
Szklarska Poręba G. 14:33
17 minut na przesiadkę
Szklarska Poręba G. 15:50
Szklarska Poręba r. 15:55
Szklarska Poręba Dol 16:05
Piechowice 16:30
Piechowice Dolne 16:33
Jelenia Góra Sobies. 16:36
Jelenia Góra Orle 16:39
Jelenia Góra Ciepl. 16:43
Jelenia Góra Zach. 16:48
Jelenia Góra 16:54
W Przesiece przed 17tą na "obiadokolację"... Mimo wszystko brzmi to "w miarę" logicznie
Generalnie pociągi do Jakuszyc ze Szklarskiej Poręby nie są skorelowane z dalekobieżnymi TLK. Mam pociąg z Warszawy do Szklarskiej Poręby - 22.23-10.49. I muszę czekać do 13.07 na pociąg do Jakuszyc. Podobnie TLK z Wrocławia - przyjeżdża do Szklarskiej o 17.27, a pociąg do jakuszyc o 19.05. Mam wrażenie, że po prostu komus zależy, by ta linia była nierentowna i można było ją zamknąć.
Mi by się nie udało skoczyć z Przesieki do Jakuszyc między 7 a 17-- bo z Przesieki trzeba się jeszcze wydostać i wrócić - a autobusów dużo nie ma.
Mi by się nie udało skoczyć z Przesieki do Jakuszyc między 7 a 17-- bo z Przesieki trzeba się jeszcze wydostać i wrócić - a autobusów dużo nie ma.
- Cieslak
- Moderator
- Posty: 1589
- Rejestracja: pn gru 06, 2004 12:35 pm
- Lokalizacja: Wrocław/Przesieka
- Kontaktowanie:
Wracając do tras biegowych, to w sobotę w Jakuszycach była przetarta własciwie tylko "piwna autostrada" biegowa, czyli z Polany Jakuszyckiej żółtym i zielonym do Orla, oraz z dwie pętelki do Rozdroża pod Cichą Równią. Intensywnie sypało i wiało, a ludzi nie było dużo, więc pewnie nie opłacało się odsnieżać więcej. Fajnie było znowu trochę posmigać, nawet (a może szczególnie) w trudnych warunkach.
-
- Odznaka Duża Srebrna
- Posty: 308
- Rejestracja: pt paź 08, 2010 1:58 pm
- Lokalizacja: Przesieka
Anka pisze: Mam wrażenie, że po prostu komus zależy, by ta linia była nierentowna i można było ją zamknąć.
Gdyby to nie było smutne, byłoby zabawne, prawda? Takie to już jest, to nasze "prężnie rozwijające się mocarstwo"...
P.S. Od weekendu czynna jest też "traska" w Karpaczu, a nad Przesieką też już ktos położył slad (dzięki )
-
- Odznaka Duża Srebrna
- Posty: 308
- Rejestracja: pt paź 08, 2010 1:58 pm
- Lokalizacja: Przesieka
- Cieslak
- Moderator
- Posty: 1589
- Rejestracja: pn gru 06, 2004 12:35 pm
- Lokalizacja: Wrocław/Przesieka
- Kontaktowanie:
http://www.gazetawroclawska.pl/stronagl ... ,id,t.html
Trochę mnie zmartwiło to zdanie:
"Przejscie przez tory będzie możliwe tylko przy głównym wejsciu na Polanę, tuż przy biurze stowarzyszenia Bieg Piastów".
To by oznaczało, że aby wejsć na trasy biegowe, zostawiając auto np. na parkingu przy stacji benzynowej będzie trzeba przejsć ponad kilometr wzdłuż ruchliwej szosy? To chyba jeszcze bardziej niebezpieczne niż ten pociąg 4 razy na dobę... Ale może czegos nie zrozumiałem.
Zresztą trochę mnie dziwi, że ludzie nie dostrzegają ogromnych znaków informujących o przejedzie kolejowym (zdjęcie poniżej). Tak bardzo kontrastują z białym otoczeniem, że postanowiłem z tego powodu zrobić im zdjęcie - to chyba najlepszy dowód, że są widoczne :)
Mam nadzieję, że to się nie skończy tak:
http://wroclaw.gazeta.pl/wroclaw/1,3577 ... ystow.html
Trochę mnie zmartwiło to zdanie:
"Przejscie przez tory będzie możliwe tylko przy głównym wejsciu na Polanę, tuż przy biurze stowarzyszenia Bieg Piastów".
To by oznaczało, że aby wejsć na trasy biegowe, zostawiając auto np. na parkingu przy stacji benzynowej będzie trzeba przejsć ponad kilometr wzdłuż ruchliwej szosy? To chyba jeszcze bardziej niebezpieczne niż ten pociąg 4 razy na dobę... Ale może czegos nie zrozumiałem.
Zresztą trochę mnie dziwi, że ludzie nie dostrzegają ogromnych znaków informujących o przejedzie kolejowym (zdjęcie poniżej). Tak bardzo kontrastują z białym otoczeniem, że postanowiłem z tego powodu zrobić im zdjęcie - to chyba najlepszy dowód, że są widoczne :)
Mam nadzieję, że to się nie skończy tak:
http://wroclaw.gazeta.pl/wroclaw/1,3577 ... ystow.html
Przejscie przez tory to jedno a wejscie na trasy biegowe to drugie. Po prostu na wysokosci stacji benzynowej przechodzisz przez mostek i wchodzisz w tor i torem wędrujesz do przejscia przez tory na Polanie.
Idea może i słuszna ale samo założenie, żeby przechodzić tylko w jednym miejscu jest głupotą, bo gdybym chciała spod stacji benzynowej powędrować Radiową Jedynką to, by przeciąć tory, musiałabym zrobić kółko przez Polanę, a tak poszłabym prosto do góry.
Idea może i słuszna ale samo założenie, żeby przechodzić tylko w jednym miejscu jest głupotą, bo gdybym chciała spod stacji benzynowej powędrować Radiową Jedynką to, by przeciąć tory, musiałabym zrobić kółko przez Polanę, a tak poszłabym prosto do góry.
Wróć do „Turystyka w Przesiece”
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 49 gości