www.podgorzyn.pl Jak oceniacie tą stronę?

Moderatorzy: Borowice.pl, Gawe, Cieslak, wkarkonosze

Awatar użytkownika
Gawe
Administrator
Posty: 359
Rejestracja: ndz gru 05, 2004 6:40 pm
Lokalizacja: Wrocław
Kontaktowanie:

www.podgorzyn.pl Jak oceniacie tą stronę?

Postautor: Gawe » wt lut 06, 2007 5:24 pm

pytanie dokładnie takie jak w temacie

proszę dokładne oceny z opisem co możnaby dodać co zabrać itp. itd.


i może jakies wzorowe według Was strony innych gmin
Awatar użytkownika
Dorotka
Odznaka Mała Brązowa
Posty: 112
Rejestracja: czw sty 25, 2007 11:54 am
Lokalizacja: Wrocław/Borowice

Postautor: Dorotka » wt lut 06, 2007 10:24 pm

Nie mogę powiedzieć nic złego o stronie. Prawie wszystkie potrzebne informacje są dostępne bardzo szybko i intuicyjnie. Jedyna uwaga - okienko "imprezy" w każdej z miejscowosci powinno przede wszystkim pokazywać, co będzie, a dopiero potem - co było.
Ale rozumiem, że wynika to z braku odpowiednich informacji, a głównie terminów. Choć wstępnie można by zasygnalizować. Ramowy plan różnych wydarzeń, które mają nastąpć jest dostępny.

PS: Czy Twoje pytanie wiąże się z zasłyszanymi planami gminy o przekazaniu w inne ręce redagowania (przebudowy) tej strony? #-o
Awatar użytkownika
DeeJaayAngel
Spacerowicz
Posty: 13
Rejestracja: ndz mar 25, 2007 10:05 am
Lokalizacja: Jelenia Góra
Kontaktowanie:

Postautor: DeeJaayAngel » pt mar 30, 2007 4:41 pm

jak dla mnie taka troche pomieszana ta strona, tak więc...

1. zamiast napisz do W-master i napisz do gminy, utworzyć jedną podstrone "kontakt" i tam na pierwszym miejscu gmina(ewentualnie jakis podzial na wydzialy gminy jak daloby rade)

2. "Strona główna" czyli link znajduje się cały czas na stronie w lewym rogu przecież, a w menu ten link jest wyłącznie na głównej stronie, to tak jakbys jadł kartofle z ziemniakami :P

3. menu górne to takie |Urzad gminy | Gosp. | itd. zrobić w formie rozwijanego menu i tym samym zaoszczedzamy na czasie i mozemy wywalic link "mapa serwisu" ze strony glownej i tym samym stanbie sie jeszcze czytelniejsza :)

4. Moje pytanie brzmi... co to ma być "powitanie" i po co ?? jesli już to proponuję stworzyć prezentacjęgminy albo filmik z wypowiedziami przykładowo burmistrza paru mieszkańców itp. Powiem szczerze, nikt nie bedzie klikał w powitanie bo nie interesuje go jak go przywitacie, jesli jednak dacie mu prezentacje lub filmik to gwarantuje ze kazdy kto wejdzie i bedzie gmina chociaz troche zainteresowany to przeczyta :)

5. "dodaj do ulubionych" i "startuj z nami" nie powinny mieć swojego miejsca wsród wszystkich opcji, a jedynie pod nimi i to z dwiema lub jedna linijka odstepu.

6. Podobnie jak "strona główna" "BIP" znajduje sie na gorze strony, wiec jedynie zasmieca menu i ogranicza przejrzystosc strony.

7. Kolejną sprawą są trzy działy: sport, nasi mieszkancy i imprezy

- nasi mieszkancy; z tego wzgledu ze nie jest to strona o mieszkancach, a o tym co maja do powiedzenia o swojeje miejscowosci lub ogolnie. Chodzi tu dokladnie o zmiane tytulu np. na "Głos mieszkańców" lub cos w tym stylu. Niech tytul wskazuje na to, co pod danym linkiem znajdziemy

- sport, generalnie nie mam sie tu do czego przyczepic, bo jest to zrobione fajnie, ale tytul proponuje "wydarzenia sportowe" brzmi to konkretniej i nie kojarzy sie z programem TV :P

- co do IMPREZ to gwarantuje ci, ze w urzedzie gminy, jak i w starostwie powiatowym imprezy na dany rok i to co na nich bedzie sa juz planowane rok wczesniej(bo musza byc znane potrzebne naklady finansowe) tak wiec jesli wspolpracujesz z urzedem lub robisz strone na ich prosbe to niech udostepnia ci ramowy plan imprez na rok 2007, powiedz ze nie musisz znac szczegolow a jedynie jaka impreza i w jakim terminie. Jesli strona jest samowolka to wtedy skieruj sie do urzedu z pismem(wnioskiem) - jesli stanowi to dla ciebie problem, to chetnie pomoge i napisze ci takie pismo :)


No i to jak na razie chyba wystarczy. Zeby nie bylo, ze przychodze i sie madrze to gwarancja na to, ze wiem co i jak powinno byc jest strona powiatu lwoweckiego, ktora sam robilem bedac na stazu. Zobacz i ocen sam roznice. Moja strona jest robiona na stelazu jportal, zrobilem tak z prostej przyczyny... za zrobienie strony nikt mi nie placil, a pisac skrypty i tworzyc bazy danych za darmo to jak pic z zakreconej butelki :P poza podstawa(stelaz, panel adm.) grafika i skrypty byly wbijane w strone osobiscie przeze mnie. Strona powstawala prawie pol roku i ten uklad, ktory teraz mozecie obejrzec jest tym, ktory odpowiada wszystkim urzednikom i uzytkownikom strony powiatu.

www.powiatlwowecki.pl

Pozdrawiam :hello1:
Obrazek
Awatar użytkownika
DeeJaayAngel
Spacerowicz
Posty: 13
Rejestracja: ndz mar 25, 2007 10:05 am
Lokalizacja: Jelenia Góra
Kontaktowanie:

Postautor: DeeJaayAngel » pt mar 30, 2007 5:07 pm

wybacz, ze znowu pisze :P mam pare "ale" na podstrone turystyki. Dla mnie ten dzial jest nieczytelny, nie poukladany... po prostu malo przejrzysty, jakbym mial cos znalezc tam, to juz wolalbym podniesc sluchawke i zadzwonic do IT podgorzyn :)

Wydaje mi sie, ze najlepszym wyjsciem na ten dzial byloby zamiast tych wszystki ch "aby... bla bla bla" "kliknij tutaj..." zrobić ikony(takze sluze pomoca w miare mozliwoscie) na pewno beda one czytelniejsze, beda przykuwaly uwage i czlowiek szybciej jest w stanie przewertowac obrazy niz gubic sie w tekscie. Mozna to zrobic na pare sposobow.

Mozesz powiedziec, ze sie czepiam ale dla mnie to jest balagan.

P.S.
a imprezy nie powinny znajdowac sie w turystyce, a w imprezach :) dokladniej powinienes wszystko wrzucic do dzialu imprez(gminy na gorze, pare slow wstepu itd) niech to bedzie proste i przyjemne w obsludze :)


EDIT:
przegladajac czesc turystyczna doszedlem do wniosku, ze powinienes podzielic turystyke najpierw na miejscowosci a potem na dzialy typu historia itd(robiac to w/w ikonkami) co ty na taki rozwiazanie??
Obrazek
Sławek
Odznaka Mała Złota
Posty: 237
Rejestracja: pt lis 10, 2006 3:50 pm
Lokalizacja: Warszawa

Postautor: Sławek » pt kwie 20, 2007 12:55 pm

Nawiązując do kamery przy Samotni, możecie mnie oswiecić, w którym miejscu znajduje się kamera i na którą stronę jest zwrócona, bo co chwila jest inny obraz. Jak jestem przy Samotni to zawsze zapomnę jej poszukać. :hello2:
Awatar użytkownika
KornelO
Odznaka Duża Srebrna
Posty: 333
Rejestracja: wt wrz 26, 2006 9:58 pm
Lokalizacja: Spod Karkonoszy
Kontaktowanie:

Postautor: KornelO » pt kwie 20, 2007 3:52 pm

Kamerka w Samotni jest skierowana na szlak niebieski do Strzechy Akademickiej, na scianie zwróconej w stronę szlaku, ale w którym oknie, to tak z pamięci nie powiem.
Obrazek
Awatar użytkownika
Sylwester
Odznaka Duża Złota
Posty: 664
Rejestracja: ndz wrz 03, 2006 10:05 am
Lokalizacja: Jelenia Góra

Postautor: Sylwester » pt kwie 20, 2007 10:19 pm

aktualnie jest skierowana bardziej na południe i choć faktycznie w kierunku szlaku biegnącego do Strzechy, to jednak trochę na scianę kotła
Awatar użytkownika
Borowice.pl
Administrator
Posty: 1567
Rejestracja: wt wrz 05, 2006 8:23 am
Lokalizacja: Borowice
Kontaktowanie:

Postautor: Borowice.pl » ndz cze 03, 2007 9:25 pm

Pojawiła się nowa strona www.podgorzyn.pl
Awatar użytkownika
Gawe
Administrator
Posty: 359
Rejestracja: ndz gru 05, 2004 6:40 pm
Lokalizacja: Wrocław
Kontaktowanie:

Postautor: Gawe » pn cze 04, 2007 5:58 pm

Nie chcę się chwalić, że byłem współautorem poprzedniej, ale niech ktos mi powie że ta strona jest lepsza.

A już wogóle to w jaki sposób została przeprowadzona zmiana pozostawiam bez komentarza. ÂŻebym dowiadywał się o tym z forum. Michał jeszcze nie wie bo nie mogę się do niego dodzwonić hehe. A wczoraj jeszcze dodawalem newsa na stronę na prosbę kogos z gminy, bo sobie z szablonem do dodawania nie radzą.

Brak mi słów.........


ps. no i wydaje mi się (ale to muszę się z Michałem skonsultować), że wielokrotnie został popełniony plagiat na nowej stronie
Awatar użytkownika
Gawe
Administrator
Posty: 359
Rejestracja: ndz gru 05, 2004 6:40 pm
Lokalizacja: Wrocław
Kontaktowanie:

Postautor: Gawe » pn cze 04, 2007 6:16 pm

Informacja z ostatniej chwili jest taka, że strona została zmieniona przez inforatyka bez niczyjej wiedzy i zgody w urzędzie. Złamana została przy tym obowiązująca umowa gminy z nami na prowadzenie strony. Wykasowane zostały przy tym bardzo ważne katalogi, które najprawdopodobniej nie zostały zarchiwizowane.

Sprawa wygląda poważnie i będzie zadyma.
Awatar użytkownika
Borowice.pl
Administrator
Posty: 1567
Rejestracja: wt wrz 05, 2006 8:23 am
Lokalizacja: Borowice
Kontaktowanie:

Postautor: Borowice.pl » pn cze 04, 2007 6:21 pm

Może umówmy się jutro, tj. we wtorek, wieczorkiem, możecie?
Awatar użytkownika
Gawe
Administrator
Posty: 359
Rejestracja: ndz gru 05, 2004 6:40 pm
Lokalizacja: Wrocław
Kontaktowanie:

Postautor: Gawe » pn cze 04, 2007 8:22 pm

Michał jest w Przesiece, rozmawiał już z panią wójt i stara strona ma narazie wrócić.

Ale tak czy siak myslę, że po slubie trzeba się spotkać i cos pomysleć.
Awatar użytkownika
Borowice.pl
Administrator
Posty: 1567
Rejestracja: wt wrz 05, 2006 8:23 am
Lokalizacja: Borowice
Kontaktowanie:

Postautor: Borowice.pl » pn cze 04, 2007 9:17 pm

Nie wiem co się dzieje, ale takie działania oceniam jako chaotyczne posunięcia.

Przykre to, ale taka jest rzeczywistosć... szkoda...

Rozmawiałem własnie z Michałem. Zobaczymy, co będzie dalej...
Awatar użytkownika
Gawe
Administrator
Posty: 359
Rejestracja: ndz gru 05, 2004 6:40 pm
Lokalizacja: Wrocław
Kontaktowanie:

Postautor: Gawe » pn cze 04, 2007 10:49 pm

Jeżeli to by była firma, a ja bym był osobą zarządzającą to osoba, która postępuje tak samowolnie nie popracowałaby za długo.

Wyobrażacie sobie, żeby ktos sobie zmienił np stronę wroclaw.pl na swoją stronę?

Wróć do „LuŸźne sprawy”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość